Pasakyta – padaryta: dalyvauk idėjų dirbtuvėse


Kas trečias lietuvis yra nelaimingas žmogus. Dar didesnė dalis emigravo ir vis tiek nesijaučia laimingi. Vadinasi, reikia keisti taktiką ir imtis gyvenimo gerinimo iniciatyvų patiems. 

Niūriame kieme įrengta vaikų žaidimo aikštelė, miestelio parke pastatytos šiukšlių dėžės naminių gyvūnėlių ekskrementams, suorganizuota senelių pralinksminimo akcija, sutramdyti „kelių ereliai“, skirtingų tautybių bendraamžių draugystė ir vieningumas – tai tik lašas visų reikalingų pokyčių jūroje. Bet jei to lašo nebūtų, jūra išdžiūtų.

Lašas po lašo, žingsnis po žingsnio pradedamas vykdyti daugiasluoksnis moksleivių pilietinių iniciatyvų skatinimo projektas „Atviras kodas: Pilietis“. Pirmasis „sluoksnis“ – tai renginys (idėjų dirbtuvės-seminaras), kurį viena iš trijų projekto trenerių komandų suorganizuos Tavo mokykloje. Po visos Lietuvos (Vilniaus, Trakų, Ukmergės, Utenos, Ignalinos, Zarasų, Kauno, Kėdainių, Tauragės, Klaipėdos, Telšių, Radviliškio, Šiaulių, Panevėžio, Marijampolės, Vilkaviškio, Alytaus, Druskininkų ir Varėnos) mokyklas pasklis trys trenerių komandos ir per keturis mėnesius įgyvendins 24 renginius.


Kaip patekti į dirbtuves?

  • Reikia būti 14–16 m. moksleiviu arba geru jų mokytoju;
  • Suburti 63–65 moksleivių minią (3 klases). Jeigu mokykloje nėra galimybės suformuoti reikiamo amžiaus ir skaičiaus dalyvių grupę, rekomenduojame susijungti kelioms to paties miesto mokykloms.
  • Užpildyti dalyvių paraišką (Priedas 1) ir iki gruodžio 5 d. dienos atsiųsti ją adresu: info@placiau.lt arba jolanta@lvjc.lt
  • Sudalyvauti 8 akademinių valandų trukmės dirbtuvėse-seminare, kurio metu treneriai Jums pristatys projektą „Atviras kodas: PILIETIS“, supažindins su komandos formavimo, komunikacijos, kūrybiškumo, problemų sprendimo užduotim ir sprendiniais.
  • Po renginio gauti neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimą.

Šie renginiai yra projekto „Atviras kodas: PILIETIS“ sudedamoji dalis. Viso projekto tikslas –drąsint moksleivius kurti idėjas, pilietines iniciatyvas ir sudaryti galimybes patiems jas įgyvendinti, o mokytojams suteikti reikalingų kompetencijų jaunimo pilietiškumui ugdyti. Viso projekto metodika remiasi neformaliojo ugdymo principais.